İçeriğe geç

Garantili Bir Ürün Kaç Defa Servise Giderse Değişir

Tüketici hakları kaç kere aynı arıza?

Arızanın iki kez meydana gelmesi durumunda tüketicinin tercih hakkı vardır; aynı arızanın tekrarlanması gerekmez.

Ürün kaç kez servise giderse iade edilir?

Cihazınız aynı arızadan dolayı üst üste üç kez çalışmaz hale gelirse yeni cihaz talep etme veya para iadesi alma hakkınız bulunmaktadır ancak ürününüz çeşitli sebeplerden dolayı çalışmaz hale geldiği için yapabileceğiniz bir şey yoktur.

Garantisi olan ürün değişir mi?

Garanti kapsamındaki ürünlerde servis. Garanti kapsamındaki ürünler için servis ücretsizdir. Malzeme veya işçilikteki bir kusur nedeniyle belirtilen performansı gösteremeyen herhangi bir ürün ya tamamen onarılacak ya da belirtilen performansı gösteren aynı model bir ürünle değiştirilecektir.

Garantili olan üründen servis ücreti alınır mı?

Tüketicinin, Kanun’un 11. maddesinde sayılan seçimlik haklarından ücretsiz onarım hakkını seçmesi halinde satıcı, işçilik gideri, yedek parça bedeli veya başkaca hiçbir ücret talep etmeksizin malı onarmak veya onarmak zorundadır.

2 kere değişim yapılır mı?

Değişim işlemi bir kez gerçekleşir, ikinci kez değişim mümkün değildir ancak ürünleri iade edebilirsiniz.

Ayıplı malın yenisi ile değiştirilmesini isteme hakkı nedir?

4077 sayılı Kanunun 4. maddesine göre; ayıplı mal teslimi halinde tüketici, malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini, ayıp oranında bedel indirimi veya ücretsiz onarımı isteme gibi sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Bir telefon kaç kere garantiye giderse yenisi verilir?

Garanti süresi, malların teslimi ile başlar. Garanti süresi içerisinde gerekli onarımlar ücretsiz olarak yapılır. Onarım için bırakılan ürünler en geç 30 gün içerisinde onarılmalıdır. Garanti süresi içerisinde aynı arızayı iki kez veya farklı bir arızayı dört kez yapan bir cihaz ücretsiz olarak değiştirilir.

Birebir değişim garantisi nedir?

Kullanıcı hatası olmayan ve garanti kapsamında olan ürünlerde, ürünün tamiri mümkün olmayacak şekilde üretilmiş olması ve değiştirilebilen parça içermemesi halinde ürün ücretsiz olarak yenisi ile değiştirilerek tarafınıza gönderilecektir.

Garantisi başlayan ürün iade edilir mi?

Tüketici, kusura uygun bir geri ödeme talep edebilir. Tüketici, mümkünse ürünün yeni veya daha kaliteli bir modelle değiştirilmesini talep edebilir. Satıcı ürünü yenisiyle değiştirmeyi kabul ederse, şirket ürünü 30 gün içinde tüketiciye teslim etmelidir.

Garanti bir kerelik mi?

Garanti süresi içerisinde değiştirilen malın garanti süresi etkilenir mi? Satın alınan ürünlerde garanti süresi, malın tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren başlar ve en az iki yıldır.

Yasal onarım süresi kaç gün?

Yetkili servise tamir için gönderildiğinde bir ürünün tamir süresi en fazla ne kadardır? Otomobil ve kamyonetler için en fazla 45 iş günü, diğer tüm mallar için ise en fazla 20 iş günü tamir süresi vardır.

Aldığım ürün bozuldu ne yapmalıyım?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Yetkili servis garantiyi bozar mı?

Aracınızın bakımını anlaşmalı servislerde yaptırmanız aracınızın garantisini geçersiz kılmaz. Ancak aracınızın bakımını anlaşmalı olmadığınız bir serviste yaptırmanız aracınızın garantisini geçersiz kılacaktır.

Ürün inceleme süresi kaç gündür?

Bu durumda kanunda ayıplı malın ücretsiz tamiri veya yenisiyle değiştirilmesi hakkı için belirlenen “azami tamir/muayene süresi” 30 iş günüdür.

Serviste 20 iş günü doldu ne yapmalıyım?

20 iş günü kuralı Ürününüzün onarım süresi 20 iş gününü aşarsa, tüketici olarak aşağıdaki haklara sahipsiniz: Ürün için geri ödeme talep edebilirsiniz. Ürünün eşdeğer, kusursuz bir ürünle değiştirilmesini talep edebilirsiniz. Ürünün onarılmasını ve size teslim edilmesini talep edebilirsiniz.

Sıfır alınan ürün arızalı çıkarsa ne olur?

Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.

Tüketici haklarına şikayetten sonra ne olur?

Tüketici hakem heyeti kararının tebliğinden itibaren 15 gün içinde şirkete kararın uygulanması talebinde bulunabilirsiniz. Ayrıca doğrudan icra takibini de başlatabilirsiniz.

Azami tamir süresi aşılırsa ne olur?

Ürünün onarımı için gereken azami sürenin aşılması hâlinde tüketici, ürünün ücretsiz veya bedelsiz olarak yenisi ile değiştirilmesini isteyebilir.

Bir ürün bozuk çıkarsa ne yapmalıyım?

Tüketici hakları, arızalı, kırık, yırtılmış, son kullanma tarihi geçmiş, ayıplı veya kullanılamaz hale gelmiş mal ve hizmetlere (defolu mal ve hizmetler) karşı ileri sürülebilir. Tüketici; arızalı veya kırık ürünü iade edip parasını alabilir veya arızalı ürünü iade edip yenisi ile değiştirebilir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mecidiyeköy escort Gaziantep Yabancı Escort